ثبت شرکت میزان ارائه دهنده خدمات ثبت شرکتها
ثبت شرکت میزان

ثبت موسسه زیبایی و لیزر

۶ فروردین ۱۴۰۳ 65 پرسش و پاسخ

راه اندازی و ثبت موسسه زیبایی و لیزر چه شرایطی دارد؟ چه مدارکی لازم دارد و هزینه راه اندازی کلینیک لیزر و خدمات زیبایی چقدر است؟ آیا فقط ثبت موسسه کافی می باشد؟ برای پاسخ به این سوالات تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

اطلاعات کلـی

زمـان: 14 روز کاری

هزینه: 2،800،000

ثبت موسسه زیبایی

با توجه به گسترش توسعه فناوری در زمینه ارائه خدمات زیبایی، موسسات بسیاری در بازار پُر رونق خدمات زیبایی و لیزر پا به عرصه گذاشته‌اند و در این زمینه با یکدیگر رقابت‌های تنگاتنگ اقتصادی دارند.

گفتنی است که تبلیغات، ثبت موسسه، ثبت برند، نوع خدمات، تجهیزات، نیروی متخصص و سایر موارد نه تنها در افزایش میزان متقاضیان نقش داشته، بلکه سبب سود دهی و منافع اقتصادی نیز می‌شود.

در واقع ثبت موسسه زیبایی و لیزر از جمله پارامترهای اولیه و کلیدی برای تثبیت جایگاه موسسه در عرصه خدمات زیبایی به متقاضیان است. به عبارتی ثبت موسسه سبب اعتبار بخشیدن به نوع خدمات عرضه شده و کسب رضایت و اعتماد مشتریان است.

نکته مهم: لازم به ذکر است گواهی صادر شده فقط برای انجام و ارائه خدمات زیبایی بوده و فعالیت‌های درمانی مانند تجویز دارو را شامل نمی‌شود مگر آنکه از نیروی پزشکی برای ارائه خدمات خود بهره‌مند شوید.

در ادامه به شرح مختصری در ارتباط با دریافت گواهی ثبت موسسه، مدارک لازم جهت اخذ گواهی ثبت، ویژگی‌ها و فواید آن می‌پردازیم؛

دریافت خدمات سریع با هزینه مناسب 02168256000

مزایای ثبت موسسه زیبایی و لیزر

به مراتب ثبت موسسه و کسب مجوز از نظر قانونی فواید بسیاری را به دنبال دارد که در اینجا به سه ویژگی از آن اشاره می‌کنیم. این فواید عبارتند از؛

یک) ثبت موسسه به معنای فعالیت‌های اقتصادی به صورت قانونی است. در واقع با توجه به ثبت و دریافت مجوز کسب و کار می‌توان خدمات خود را در زمینه پوست، مو، زیبایی و لیزر به مشتریان خود عرضه کرد. چنانچه موسسه ای بدون مجوز کسب و یا ثبت موسسه فعالیتی در خصوص خدمات زیبایی و لیزر به متقاضیان داشته باشد، پیگرد قانونی را به همراه خواهد داشت.

دو) ثبت موسسه به نوعی اعتبار و ارزش موسسه است که می‌توان به واسطه آن تبلیغات گسترده‌ای را در زمینه ارائه خدمات به مشتریان عرضه کرد.

سه) با توجه به ثبت موسسه و طی کردن مراحل قانونی آن می‌توان برای نصب تابلوی موسسه نیز اقدام نمود.

چهار) با اخذ گواهی ثبت و انتخاب نام موسسه، سایر رقبا نمی‌توانند از نام و اعتبار موسسه شما استفاده نمایند در غیر اینصورت پیگرد قانونی خواهد داشت. بنابراین بایستی پس از تاسیس و تعیین مکان مورد نظر و فراهم کردن تجهیزات لازم برای دریافت گواهی ثبت موسسه اقدام نمایید.

پنج) اخذ گواهی ثبت این امکان را برای شما فراهم می‌کند که بتوانید جهت ارائه خدمات خود با رقبای همسان در بازار اقتصادی رقابت مسالمت آمیز و پُرمنفعتی را داشته باشید. علاوه بر آن گواهی ثبت سبب ارتقاء و رشد چگونگی خدمات عرضه شده به مشتریان با استفاده از فناوری نوین نظیر برخورداری از دستگاه‌های مدرن زیبایی و ارائه سایر خدمات مربوطه می‌شود.

این راهنما را حتما ببینید هزینه ثبت شرکت چقدر است؟ لیست قیمت بروز شده
ثبت موسسه زیبایی

مدارک لازم برای ثبت موسسه زیبایی و لیزر

جهت ثبت موسسه خدمات زیبایی خود بایستی مدارکی را آماده کرده و به اداره ثبت شرکت‌ها ارائه دهید. این مدارک عبارتند از:

  1. ارائه دو فرم تکمیلی از اظهارنامه مرتبط با موسسات غیر تجاری
  2. ارائه دو فرم تکمیلی از اساسنامه مرتبط با موسسات غیر تجاری
  3. ارائه مدارک شناسایی تمامی اعضای هیئت مدیره و شرکای موسسه اعم از کارت ملی و شناسنامه
  4. چنانچه سهامداران موسسه اشخاص حقوقی باشند، ارائه یک نسخه کپی از آخرین تغییرات موسسه مانند روزنامه رسمی الزامی است
  5. ارائه برگه اصل وکالتنامه و یا برگه کپی برابر اصل از سوی متقاضیان در صورت نیاز
  6. ارائه برگه اصل قیم نامه و یا نسخه کپی برابر اصل در صورت نیاز

چرا ثبت موسسه زیبایی و لیزر؟

با توجه به نکاتی که در ارتباط با ضرورت صدور گواهی ثبت جهت موسسات خدمات زیبایی عنوان شد، حائز اهمیت است که بدانیم اخذ ثبت موسسه خدمات زیبایی تنها برای فعالیت‌های آرایشی و بهداشتی بوده و خدمات درمانی را شامل نمی‌شود. جهت انجام خدمات درمانی می بایست از وزارت بهداشت مجوز دریافت نمایید.

در واقع نوع فعالیت‌های خدمات درمانی با خدمات زیبایی از یکدیگر متمایز بوده و بدین ترتیب بایستی کاملا با حیطه اختیارات خود آشنا باشیم. به همین دلیل در اینجا به برخی از فعالیت‌هایی که در موسسات خدمات زیبایی انجام می‌شود به طور خلاصه اشاره می‌کنیم.

با ثبت موسسه زیبایی و لیزر می‌توان خدمات زیر را به متقاضیان ارائه نمود که عبارتند از:

یک) خدمات مرتبط با آرایش و زیبا سازی چهره

دو) خدمات مرتبط با زیبایی پوست و مو

سه) خدمات مرتبط با تزریقاتی مانند ژل، بوتاکس

چهار) خدمات مرتبط با از بین بردن موهای زائد با استفاده از دستگاه‌های لیزر- گفتنی است برای کار با لیزر مستلزم اخذ گواهی معتبر مرتبط با آن است

پنج) خدمات مرتبط با رفع لکه، جوش و مواردی از این نظر

شش) کاشت مو با توجه به اخذ گواهی معتبر مرتبط با آن

شرایط ثبت موسسه زیبایی

نکات قابل توجه در ارتباط با ثبت موسسه زیبایی و لیزر عبارتند از؛

نکته اول) همانطور که گفته شد گواهی ثبت صادر شده برای موسسات زیبایی کارکرد درمانی نداشته و تنها مرتبط با ارائه خدمات آرایشی، پوست، مو و زیبایی می‌شود. بدین ترتیب نمی‌توان برای متقاضیان دارو تجویز کرد.

نکته دوم) ثبت موسسه نه تنها برای تمامی کلینیک‌ها و موسسات زیبایی ضروری است، بلکه به نوعی اعتبار و ارزش خدمات ارائه داده شده به لحاظ قانونی از سوی موسسه است که باعث افزایش استقبال کنندگان و خدمات نوین می‌شود

نکته سوم) از جمله موارد مهم در ثبت موسسه خدمات زیبایی، انتخاب نام آن است. چنانچه موسسه به ثبت برسد سایر افراد نمی‌توانند از نام موسسه استفاده کرده و اعتبار آن را به خود نسبت دهند

نکته چهارم) قابل ذکر است که برای انتخاب نام موسسه بایستی مطابق با خدمات عرضه شده، اسم خاص و مناسبی را برگزید که علاوه بر آنکه به راحتی در اذهان به یاد سپرده شود، خوشنام نیز باشد. همچنین اسامی انتخاب شده بایستی فارسی باشند

نکته پنجم) با ثبت موسسه می‌توان جایگاه آن را در بازار اقتصاد خدمات زیبایی تثبیت کرد و خدمات خود را با سایر رقبای هم صنف خود متمایز نمود

نکته ششم) با ثبت موسسه ویژگی خدمات عرضه شده بیش از پیش به مشتریان معرفی شده و بدین ترتیب سبب افزایش عرضه و تقاضا می‌شود

نکته هفتم) گواهی صادر شده برای موسسات خدمات زیبایی، کلینیک‌های زیبایی و درمانگاه‌های تخصصی پوست و مو به کار برده می‌شود که بایستی مطابق با قوانین وزارت بهداشت پس از دریافت پروانه فعالیت و پشت سر گذاشتن مراحل قانونی مرتبط با آن اقدام به تاسیس موسسه نمود

نکته هشتم) پس از تاسیس موسسه، اخذ گواهی ثبت موسسه زیبایی و لیزر بایستی برای ثبت برند و نشان تجاری موسسه نیز در طی فرایندهای قانونی نیز اقدام نمایید

نکته نهم) قبل از انجام اقدامات لازم برای انتخاب نام موسسه حتما بایستی از نام انتخاب شده استعلام گرفته شود. در واقع اگر چنانچه نامی را انتخاب کردید توصیه می‌شود که مشابه با سایر نام‌ها هم صنف نباشد به دلیل آنکه مشتریان دچار سردرگمی در تشخیص خدمات ارائه داده شده از سوی موسسات زیبایی می‌شوند.

مراحل راه اندازی موسسه زیبایی و لیزر به شرح زیر است؛

الف) بعد از آماده کردن کلیه مدارک، مبتنی بر ماده ۲۰ قوانین ثبت شرکتها بایستی مدارک به موسسه ما تحویل داده شود

ب) بعد از دریافت مدارک، موسسه ما نسبت به ثبت موسسه با موضوع فعالیت ارائه خدمات زیبایی پوست مو ولیزر اقدام می نماید

ج) بعد از ثبت موسسه متقاضی در صورتی که تمایل به ارائه خدمات پزشکی زیبایی نیز دارد باید با مراجعه به وزارت بهداشت نسبت به اخذ مجوز حتما اقدام نماید.

شرایط منحل کردن گواهی ثبت موسسه زیبایی و لیزر

تاسیس و ثبت موسسه خدمات زیبایی، آرایشی و بهداشتی با تصمیم مدیران موسسه و شرکا انجام شده و لغو آن نیز بستگی به تصمیم اعضای موسسه و شرکای موسسه دارد.

در طی فعالیت‌های یک موسسه خدمات زیبایی با توجه به شرایط متفاوتی که در طی سال‌ها برای اعضا و یا موسسه اتفاق می افتد مانند مشکلات ملکی، کسری بودجه، منصرف شدن از فعالیت، شرایط نامناسب اقتصادی، کمبود تجهیزات و سایر موارد شرکا در طی جلساتی تصمیم به لغو و یا منحل کردن موسسه می‌نمایند.

در نتیجه دلایل لغو گواهی ثبت موسسه را می‌توان مبتنی بر اراده و تصمیم شرکا نسبت به ادامه فعالیت، دلایل موجه، موقعیت‌ها و شرایط نامناسب، فوت یکی از اعضای هیئت مدیره موسسه و نظایر این موارد دانست

موسسه زیبایی و لیزر برای اخذ گواهی ثبت موسسه چه شرایطی را بایستی دارا باشد؟

یک) محیط کاری، ساختمان و اتاق‌هایی که هر یک برای انجام فعالیت‌های زیبایی است بایستی از نظر بهداشتی متناسب با نوع خدمات عرضه شده باشد. معمولا کلینیک‌های زیبایی بایستی در خیابان‌های فرعی و آرام که به دور از شلوغی و هیاهو هستند، بایستی مورد استفاده قرار گیرند.

دو) فراهم کردن تجهیزات و امکانات کافی و مناسب که مرتبط با انجام خدمات زیبایی است مانند دستگاه‌های لیزر و یا سایر دستگاه‌ها و ابزارها

سه) بهره‌مندی از نیروی متخصص که دارنده گواهی‌های معتبر و مرتبط با خدمات زیبایی هستند

چهار) توصیه می‌شود برای ارائه خدمات زیبایی که با دستگاه‌ها انجام می‌شود، یک پزشک به عنوان سرپرست در محیط حضور داشته باشد

پنج) ایجاد محیطی آرام و بدون هر گونه استرس برای مشتریان از دیگو موارد حائز اهمیت است

هزینه ثبت شرکت و موسسه

هزینه ثبت موسسات زیبایی و لیزر چقدر است؟

هزینه ثبت یک موسسه در تهران در حدود 1،000،0000 تومان می باشد که این مبلغ با توجه به سرمایه موسسه یا تعداد اعضا و موضوع فعالیت ممکن است بالاتر یا پایین تر باشد.

پرسش و پاسخ
سوال از شما پاسخ از ما
درحال ارسال پاسخ به :
سارا ‏۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹

با سلام و احترام
بنده مطالب سایت رو مطالعه کردم و یه سوالی از خدمتتون دارم. من الان میخوام از دستگاه لیزر در کلینیک استفاده کنم ولی پزشک نیستم، آیا برای لیزر موهای زائد هم نیاز به حضوره پزشک یا مجوزه پزشک هست؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹

با سلام
شما برای ثبت موسسه نیاز به مجوز ندارید اما در ادامه برای انجام کارهای پزشکی نیاز به حضور پزشک در کلینیک دارید، معمولا در سایت های مختلف مثل دیوار درخواست همکاری با پزشک آگهی بدید و هستن پزشکانی که همکاری می کنند.
جهت دریافت مشاوره بیشتر می توانید با موسسه تماس بگیرید

پاسخ
مهيار ‏۱۸ مهر ۱۳۹۹

بله يك پزشك داراى پروانه شهر مورد نظر

پاسخ
الهام ‏۰۲ خرداد ۱۳۹۹

سلام من رشته ی دانشگاهیم فیزیک اتم هست خیلی تمایل دارم اموزشگاه برای اموزش اپراتوری لیزر داشته باشم راهنماییم کنید 😊ممنون میشم.

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۳ خرداد ۱۳۹۹

با سلام
بله در صورتی که اپراتوری کار با انواع دستگاه ها را گذرانده باشید می توانید به سازمان فنی و حرفه ای مراجعه کنید و مجوز آموزشگاه دریافت نمایید تا بتوانید مدرک فنی و حرفه ای هم صادر کنید و بعد به ما مراجعه کنید تا نسبت به ثبت آن اقدام کنیم.

پاسخ
امیر ‏۰۸ خرداد ۱۳۹۹

سلام. برای گرفتن مجوز موسسه کاشت مو و زیبایی و ارائه خدمات لیزری مدرک پزشکی عمومی کفایت میکنه یا نیاز به تخصص خاصی هست حتما؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۸ خرداد ۱۳۹۹

سلام بله کفایت میکنه ولی دوره کار با دستگاه و اپراتوری رو باید بگذرانید

پاسخ
سارا ‏۱۲ خرداد ۱۳۹۹

سلام خسته نباشید آیا برای انجام خدمات مراقبت زیبایی و ماساژ صورت و پوست صرفاً ثبت موسسه و مجوزهای شرکت کفایت میکنه یا نیاز به مجوزهای اتحادیه آرایشگری هم هست؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۷ خرداد ۱۳۹۹

سلام سارا جان
در صورتی که فعالیت پزشکی زیبایی مانند لیزر و بوتاکس انجام می دهید باید پزشک بوده و از وزارت بهداشت مجوز بگیرید ( البته بعد از ثبت موسسه )، اما برای غیر درمانی و فقط زیبایی بعد از ثبت موسسه شما باید برای فعالیت آرایشگاهی از اتحادیه مجوز بگیرید.

پاسخ
النازشریف پور ‏۱۳ خرداد ۱۳۹۹

سلام وقت بخیر…برای دریافت مجوز کلینیک های زیبایی حتما باید مدرک پزشکی داشت و یا با مدرک پرستاری هم میشه اقدام کرد و دوره هاش رو گذروند ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۷ خرداد ۱۳۹۹

با سلام
بعد از ثبت موسسه زیبایی و لیزر، شما باید از مجوز فعالیت درمانی زیبایی مانند بوتاکس و لیزر دریافت نمایید، اما این مجوز فقط به پزشکان ( حتی عمومی ) داده می شود. در صورت نیاز می توانید پزشکی را پیدا کنید که به صورت شراکتی یا قراردادی با شما همکاری نمایند.

پاسخ
النازشریف پور ‏۱۴ خرداد ۱۳۹۹

سلام وقت بخیر…من رشته دانشگاهیم پرستاری هست تصمیم به راه اندازی کلینیک زیبایی گرفتم…میتونم خواهش کنم مراحل کارش رو بهم بگید که تو تهران کجا میتونم برم دوره هاش رو ببینم و برای گرفتن مجوز به کجا باید مراجعه کنم؟و اینکه هزینه گرفتن مجوز چقدر هست

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۷ خرداد ۱۳۹۹

سرکار خانم شریف پور پاسخ سوال قبل شما داده شد برای پاسخ به این سوالات چون پرستار هستید لطف کنید با موسسه تماس بگیرید تا همکاران به طور کامل شما را راهنمایی کنند.

پاسخ
مریم ‏۱۶ خرداد ۱۳۹۹

سلام.
من با همکاری با یک پزشک عمومی قصد دارم با دستگاه های لیزر و جوانسازی کار کنم در مطب. ولی میگن که فقط مختصصین پوست و مو میتونن این کارو بکنن.
ایا با ثبت شرکت میتونم این مشکل رو حل کنم؟ و ایا پزشکان عمومی منع دارن برای کار با لیزر؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۷ خرداد ۱۳۹۹

با سلام
شما می توانید موسسه با موضوع ارائه خدمات زیبایی ثبت کنید و چون پزشک عمومی هستید به راحتی می توانید مجوز امور پزشکی و لیزر و بوتاکس و … را اخذ نمایید. پزشکان کلا منعی ندارند.

پاسخ
مریم ‏۱۶ خرداد ۱۳۹۹

ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید.

پاسخ
زهرا ‏۲۲ خرداد ۱۳۹۹

سلام وقت بخیر با مدرک مامایی نمیشه کلینیک لیزر باز کرد؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۴ خرداد ۱۳۹۹

با سلام
دوست عزیز باید حداقل مدرک پزشکی عمومی داشته باشید

پاسخ
Ali ‏۳۰ تیر ۱۳۹۹

سلام وقت بخير
هزينه دستگاه هاي ليزر به چه صورته واينكه آيا ميشه به صورت ماهانه دستگاه رو اجاره كرد؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۳۱ تیر ۱۳۹۹

با سلام
دستگاه های مختلف هزینه های مختلف دارند اما معمولا شرکتهای فروشنده اقساط می کنند

پاسخ
معصومه ‏۰۱ مرداد ۱۳۹۹

سلام، من ماما هستم میخواستم کلینیک زیبایی تاسیس کنم، آیا با مدرم تحصیلی خودم میتوانم تاسیس کنم ؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۳ مرداد ۱۳۹۹

با سلام، برای تاسیس موسسه نیاز ندارید اما در ادامه جهت اخذ مجوز خیر دوست عزیز نمی توانید، می توانید با یک پزشک همکاری کنید جهت دریافت مجوز فعالیت

پاسخ
ملک زاده ‏۰۹ مرداد ۱۳۹۹

سلام .من پزشک نیستم .میخوام مطب راه اندازی کنم جهت کاره لیزر و تزریق ژل و بوتاکس و جوانسازی و بلفاروپلاسی میشه راهنماییم کنید ببینم
اول فضا باید چند متر باشه
دوم چه مجوز هایی باید بگیرم
سوم اصلا به مطب مجوز میدن؟
۴ ایا پزشک عمومی که دوره لیزر دیده باشد کفایت میکند یا حتما باید متخصص باشند
ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۹ مرداد ۱۳۹۹

با سلام، پزشک عمومی کفایت میکند، فضا حدودا برای کلینیک باید 200 متر باشد

پاسخ
فروتن ‏۰۹ مرداد ۱۳۹۹

سلام وقت بخیر برای اتاق پاکسازی پوست و فیشیال نیاز به مجوز کلینیک هست؟و آیا نیاز به پزشک و مجوز بنام پزشک هست؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۱ مرداد ۱۳۹۹

سلام فیشیال کار غیر تهاجمی هست که ممکنه به شما گیر ندن اما برای کار اصولی بهتره مجوز به نام یک پزشک بگیرید هرچند حضور تمام وقت پزشک الزامی نیست.

پاسخ
آیدا واحد ‏۱۷ مرداد ۱۳۹۹

سلام
من داروسازم، آیا می تونم بدون پزشک کلینیک زیبایی داشته باشم؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۸ مرداد ۱۳۹۹

خیر دوست عزیز

پاسخ
زهرا انصاری ‏۲۱ مرداد ۱۳۹۹

با سلام ، اگه من بخوام کلینیک لیرز بزنم باید مدرک پزشکی داشته باشم ؟ یعنی باید پزشک باشم ؟ یا نه؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۴ مرداد ۱۳۹۹

نیاز به مدرک پزشکی است دوست عزیز

پاسخ
سعید ‏۲۲ مرداد ۱۳۹۹

کسی تعداد کلینیک ها و مطب هایی که در زمینه پوست و مو فعالیت میکنند رو داره؟

پاسخ
مریم تجری ‏۲۶ شهریور ۱۳۹۹

سلام من میخاستم خودم دستگاه لیزر بخرمو یه مکانیو به عنوان کلینیک درست کنم باید چیکار کنم

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۹ شهریور ۱۳۹۹

با سلام شما ابتدا یک موسسه ثبت می کنید و بعد برای مجوز کلینیک از کمیسیون بهداشت مربوطه باید اقدام کنید. برای مشاوره و ثبت می توانید با ما تماس بگیرید.

پاسخ
مونا ذاکری ‏۲۷ شهریور ۱۳۹۹

سلام وقت بخیر من دانشجوی دکتری سلولی مولکولی هستم میخوام بدونم بعد ثبت موسسه
حتما باید جواز بگیرم و‌شروع به کار پوست و مو‌ و دستگاه لیزر کنم
جواز از چه طربقی بگیرم ممنون میشم راهنمایی کنید

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۹ شهریور ۱۳۹۹

با سلام بله بعد از ثبت از بهداشت باید مجوز بگیرید که نیاز به مدرک پزشکی عمومی نیاز دارد

پاسخ
سارا ‏۰۳ مهر ۱۳۹۹

سلام وقت بخیر
من خودم مدرک پزشکی ندارم ولی دوره اپراتور لیزر رفتم میخواستم داخل یه مطب (6 ساعت در روز)کار لیزر انجام بدم.
حضورپزشک به صورت تمام وقت داخل مطب الزامی میباشد؟
اگر مسئول اداره بهداشت و … بیاند و پزشک نباشد چی میشد؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۳ مهر ۱۳۹۹

با سلام بله حضور نیاز است و در صورت ورود بازرس و عدم حضور پزشک اخطار گرفته و به مشکل خواهید خورد.

پاسخ
سارا بابایی مقدم ‏۱۹ مهر ۱۳۹۹

سلام عزیزم خسته نباشید
من رشته تحصیلیم مهندسی پزشکیه اما خیلی علاقه دارم که یه مرکز لیزر موهای زائد باز کنم‌
واسه اینکارباز نیازه ک یه پزشک عمومی همرام باشه ؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۱ مهر ۱۳۹۹

بله دوست عزیز نیاز است

پاسخ
امیر عباس داودی ‏۳۰ مهر ۱۳۹۹

سلام .من میخواستم یک مرکز لیزر تاسیس کنم ..فقط مرکز لیزر و موهای زائد…ایا نیاز ب پزشک هست یا خودم میتونم مجوز بگیرم؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۳ آبان ۱۳۹۹

نیاز به پزشک دارید دوست عزیز

پاسخ
بیتا مرادی ‏۰۷ آذر ۱۳۹۹

سلام خسته نباشید
بنده سال ۵ پزشکی هستم. باید بعد اتمام دوره تحصیلی دوره کار با لیزر برم یا الانم میشه؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۷ آذر ۱۳۹۹

سلام خانم مرادی عزیز
برای ثبت موسسه خیر اما برای گرفتن مجوز کلینیک باید نظام پزشکی داشته باشید.

پاسخ
پویا برومند ‏۰۷ آذر ۱۳۹۹

سلام
من دانشجوی‌پزسکی هستم
مایلمکه به کلینیک زیبای تاسیس کنم
با اینکه دانشجو هستم چه مدارکی برای ثبت کلینیک لازم هست؟؟
حتما باید مدرک پزشکی که مهر نظام پزشکی داره داشته باشم؟؟
راهنمایی کنین
ممنون

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۱ آذر ۱۳۹۹

شما بعد از ثبت موسسه باید پروانه فنی بگیرید که باید حتما نظام پزشکی داشته باشد.

پاسخ
پروین دستکردی ‏۲۲ آذر ۱۳۹۹

برای گرفتن مجوز کلینیک پوست و زیبایی لطفا راهنمایی کنید شرایط و مراحل سپاسگزارم

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۳ آذر ۱۳۹۹

دوست عزیز این همه مطالب و کامنت اینجاست، هیچکدوم رو مطالعه نکردید؟؟

پاسخ
الناز کهریزی ‏۲۴ دی ۱۳۹۹

سلام میخواستم بدونم اگه دوره اموزشی پوستی رو برم بخوام یه کلینیک زیبایی بزنم میتونم با کمک یه پزشک عمومی یعنی با مدرک پزشکی اون مجوز بگیرم؟؟؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۵ دی ۱۳۹۹

سلام بله می توانید

پاسخ
زهرا ‏۱۵ بهمن ۱۳۹۹

سلام وقتبخير
با مدرک دندانپزشکی عمومی هم میشه تاسیس کرد؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۸ بهمن ۱۳۹۹

دوست عزیز در متن ذکر شده بارها که فقط پزشک عمومی یا متخصص

پاسخ
لیلا بابا زاده ‏۲۰ بهمن ۱۳۹۹

سلام وقت بخیر
من میخام یه سالن فقط برای لیزر موهای زائد راه بندازم
آیا نیاز به مدارک پزشکی هست؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۱ بهمن ۱۳۹۹

سلام بله خانم بابازاده یا خودتان یا یک پزشک دیگر که به عنوان مطب آن محل را معرفی کند

پاسخ
آرزو ‏۰۳ اسفند ۱۳۹۹

سلام. پزشک متخصص غیرمرتبط (مغزو اعصاب) می تونه با مدرک پزشکی عمومیش در خواست بده؟ چون تخصص غیرمرتبطه امکان درخواست و اخذ مجوز وجود داره؟ تشکر

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۳ اسفند ۱۳۹۹

سلام بله می توانند

پاسخ
مریم مرادی ‏۱۳ فروردین ۱۴۰۰

سلام
خواهرم پزشک عمومیه،ولی شهرستانه،من میخوام موسسه ی لیزر بزنم میتونم از مدرکش استفاده کنم؟یعنی میتونه پروانه ی کار تو شهری که من هستمو بگیره و حضور فیزیکی نداشته باشه،اما من از مدرکش برای ثبت موسسه استفاده کنم؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۹ فروردین ۱۴۰۰

خیر دوست عزیز

پاسخ
زهرا ‏۱۴ فروردین ۱۴۰۰

سلام وقت بخیر ببخشید من فقط میخوام موسسه ای داشته باشم که فقط کار لیزرو انجام میده نه درمانی ونه زیبایی مانند بوتاکسو ژل وچیزهای دیگه من فقط موسسه لیزر موهای زائد رو میخوام امکانش هست بدون دکتر باشه؟
وبرای راه انداختن موسسه به کدام ارگان باید مراجعه کنم وجه مدارکی لازم میشه؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۱۹ فروردین ۱۴۰۰

خانم زهرا بارها در پاسخ دوستان ذکر شده که نیاز به پزشک است.

پاسخ
فرزانه ‏۲۹ فروردین ۱۴۰۰

سلام وقتتون به خیر
من هم پروانه پزشک عمومی دارم هم مدرک فنی حرفه ای فیشیال هم مدرک ماساژ، فقط ملکمون ۷۱ متر هست و تو ساختمون پزشکان هست ، یعنی موقعیت اداری هست و دور از مناطق مردونه. آیا به متراژش ممکنه گیر بدن برای مجوز؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۳۰ فروردین ۱۴۰۰

برای مطب و انجام کارهای لیزر و زیبایی خیر ولی برای کیلینیک بله به مشکل خواهید خورد.

پاسخ
Mina ‏۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

سلام وقتتون بخیر
من مدرک پزشکی ندارم اما تمایل به تاسیس کلینیک زیبایی دارم، خواستم بدونم میتونم از مدرک یک پزشکی استفاده کنم که اصلا تو شهر من حضور نداره؟ و اینکه اگر اون پزشک خودش کلینیک زیبایی تو تهران داشته باشه من باز میتونم از مدرکش واسه تاسیس کلینیک تو شهرستان اقدام کنم. پیشاپیش ممنونم از پاسخگوییتون🙏

پاسخ
مشاور ثبت ‏۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۰

سلام خیر دوست عزیز

پاسخ
ندا اصغری ‏۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰

با عرض سلام
من میخوام لیزر و زیبایی بزنم ولی هیچ شناختی ندارم از کارهایی ک باید انجام بدم
وپزشک هم ندارم میشه راهنماییم کنید؟

پاسخ
مشاور ثبت ‏۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

سلام وقت بخیر، دوست عزیز ما کلی توضیحات دادیم بالا کلی سوالات دوستان را پاسخ دادیم که مشابه سوال شماست.

پاسخ
تماس با ما